duminică, ianuarie 04, 2009

I know something about love...

Privesc in gol...si ma intreb...ingerii pot simti durerea?(condoleante trupei 3se ) Pot simti ceea ce simtim noi?Pot simti ceea ce simt eu?Un vraf de frunze galbene...cam asta-i tot ce reprezint...5 cm de praf asezat de-a lungul timpului peste ceea ce reprezint.Si pana la urma...ce reprezint?Lipsit de ratiune...imi plang de mila in lipsa a ceva care sa ma scoata din gaura adanca in care am picat...nu azi...nu ieri...demult cand am picat de la inaltime...ai dracului de 2 cm !
Fals...sunt un fals...aproape cu totul...Zambesc fals...traiesc fals...exist fals....Niciodata nu am iubit fals....adica ...atunci cand am iubit...dar cand sunt iubit...nu realizez...cand iubesc...o fac degeaba.....sa insemne tot un fals?E pana la urma un sentiment...dar se auto-interrelationeaza cu tot!
Prin amintiri pe undeva....gasesc momente...(e ca atunci cand cauti nu un ac in carul cu fan dar macar un nasture) de fericire...De fericire implinita...Traiesc si acum momente de fericire...nu falsa...ci doar locala...de moment....individuala...E oare legat de teoria mea precum fericirea o obtii sau nu , sau o poti obtine partial , in functie de cat de putin/mult iti doresti , de cat de jos/sus tintesti?
Astazi...ca si ieri...stiu ce inseamna sa iubesti...stiu ce inseamna sa o simti pe deplin...dar oare vreau sa stiu?...NU...NU ....si totusi...I Know Something About Love...

Niciun comentariu: