marți, ianuarie 20, 2009

Pentru tine, cu dedicatie...

" Un prieten,pe jumatate ungur, venea, cu masina, de la Miercurea-Ciuc, inspre Tg. Mures, si are un accident de masina.
Vine politistu' si-l intreaba:
- Ce-ai facut, X ?
- Dom'le politai, io venit cu masina de la Miercurea-Ciuc si eram tare obosit si cand vrut io sa...
- Hai, ma X , mai repede! Ca nu am timp...
- Io venit cu masina de la Mirecurea-Ciuc si cand vrut io sa...
- Hai, ba, mai repede! zice politaiu'.
- No, bine, no! Io venit de la Miercurea Ciuc, drumu' facut la dreapta, IO NU!!! "

N-am nimic cu ungurii...sunt baieti buni astia pe care ii cunosc eu...probabil fiindca au si ceva sange romanesc prin vene....insa nu m-am putut abtine....

Dupa ce am recitit tot postul...imi revine in minte intrebarea : Ce viteza avea copacul?

Ah,si daca ai de gand sa lasi vreun comentariu impertinent....nu pot sa iti spun decat : Siktir golane...!!!

Niciun comentariu: