sâmbătă, februarie 21, 2009

De pe mess!




Din ciclul : " Stupid people doing stupid things"

Urmatorul cica a fost un mass pe mess : "~:X~@lex@ndr@~ :D Di@voLiTz@: aolooooo.....ce m'am plictisit...vb ma ji q mn kreva k dak nu ies si nu mai intru " .
Ohh vai...ce amenintare..Dar iesi dreaq si nu ne mai plictisi...
Urmeaza conversatia dintre mine si ea (logic ca nu m-am putut abtine) :

Cristi: offf...suferi de nebagare in seama? (logic ca sufera, ce prostie s-o intreb asa ceva)
~~@lex@ndr@~ Di@voLiTz@: si u suferi de prostie nu? (replica asta sunt convins ca i s-a parut inteligenta)
Cristi: din cand in cand...cand bag in seama fete ca tine !


Dupa ultima mea replica...probabil a considerat ca nu poate duce lupta mai departe si a dat curs amenintarii din mass-ul pe care il daduse : " ~:X~@lex@ndr@~ :D Di@voLiTz@ has signed out. (21.02.2009 16:15) "
Ohh...ma simt atat de prost ca ai iesit....Doamne, ce ma fac daca , asa cum spui in mass-ul ala stupid, ai iesit si nu vei mai intra..? Ce ma fac eu fara mass-urile tale stupide? OHH DOAMNE...ce-am facut? M-as fi simtit mai bine...daca ar mai fi fost un cuvant introdus in mass-ul ala..."ies si nu mai intru..NICIODATA "
Fuck you...and don't come back .!


Mhuhahahaha!

Niciun comentariu: