marți, octombrie 28, 2008

Comentariu anonim

Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "101 motive pentru care TE IUBESC":



Urasc oamenii care promit , rostesc cuvinte delicate si nu se tin de cuvant. Urasc cand totul pare, aparent, frumos si nu stii la ce sa ma astept. Imi place sa aud "Iti promit!""Te iubesc!", dar sunt dezamagita sa vad ca multi care au spus-o, nu s-au tinut de cuvant. Nu spun ca si eu am gresit, dar incerc sa indeplinesc orice promisiune si de obicei nu-mi place sa ma las asteptata. Cuvintele, pentru mine, au o insemnatate foarte mare si mi-e frica sa spun ceva care mai tarziu ar lasa un gust amar. Nu ma avant intr-o chestie doar ca sa o fac. Ma gandesc si la consecinte. Si cand rostesc aceste cuvinte,care mi se par a fi foarte delicate , sunt sigura pe mine si nu dau inapoi niciodata, cu toate ca unul din aspectele caracterului leilor este inceputul, dar nu si sfarsitul. De multe ori cica apuca sa faca ceva si duc cu greu la bun sfarsit acel lucru , dar sa avem in vedere faptul ca orice inceput este o sansa . Mi se intampla, dar nu des. Si mai ales atunci cand promit cuiva ceva. In concluzie, care mai e valoarea unei expresii in ziua de azi?

Niciun comentariu: