marți, ianuarie 27, 2009

Urlati...Orasul viitorului



Urlati,27.01.2009.
Da,evident ca nu m-am putut abtine...sa nu rad...cand un copilas de vreo 10 anisori...cu ghiozdanul in spate...a probat chestia din imagine...Stiu ca nu-i frumos sa razi de necazul altora...dar nu m-am putut abtine...La capatul cursei s-a trezit cu fundul in baltoaca...NU stiu ce a fost mai comic...expresia de pe fata lui cand i-a intrat fundul la apa...sau mersul caraghios pe care il avea dupa ce s-a ridicat....Ma intreb daca iesea sau intra la scoala....Banuiesc ca intra din moment ce era cam 11:30 AM . AH...si inca o intrebare....daca urma sa inceapa orele...oare s-a intors acasa sa se schimbe sau s-a dus direct la scoala?Buna intrebare...HMMM!!!


PS : click pe poze pentru marire...

10 comentarii:

Michelle spunea...

1.Mi-a povestit Raluca faza:))
2.Mi-am facut patu'>:P
3.o iubesc si ma iubeste.[Raluca]
4.loc public pe naiba,blogu nu e citit decat de 2 fiinte.

Alya spunea...

Cristienule....eu cred ca tie ti-e dor tare de copilarie ;))

Morfeu spunea...

Da,cum sa nu...mi-e asa de dor...! ;))
Mey nu...nu mi-e!Nu inca! :PP

Alya spunea...

vroiam sa fiu finutza si sa spun ca te pui la mintea copiilor...dar daca tu ma contrazici si spui ca esti inca un copil...bine...sunt de acord cu tine:P

Morfeu spunea...

Vorbea o persoana matura!Yeah...sure!

Alya spunea...

lasa ca noi doi stim mai bine care si in ce fel..chiar daca nu cvrem sa recunoastem in public...:P

Morfeu spunea...

Asa e...chiar ca noi stim mai bine..
Nu o sa spun in public ca si la 22 de ani tot copil ai ramas...si inca....tareeee!

Alya spunea...

gata gata...nu mai plange...iti dau acadeaua inapoi...:))

Anonim spunea...

copilarii :))

Blomma spunea...

cica " a probat chestia din imagine"=))de parca cine stie ce e.