duminică, februarie 01, 2009

Definitii





BATJÓCUR//Ă ~i f. 1) Atitudine obraznică şi dispreţuitoare; sfruntare. 2) Mustrare umilitoare; bătaie de joc; ocară


A SE JUCÁ mă joc intranz. 1) A se deda unui joc. 2) fig. A manifesta lipsă de consideraţie; a nu lua în seamă gravitatea unei situaţii. ♢ ~ cu focul a) a se expune în mod imprudent unui pericol; b) a neglija gravitatea unei chestiuni sau situaţii. ~ cu sănătatea a-şi neglija sănătatea, expunându-se unui pericol. /
Si acum sa vorbim despre mine...Ma joc sau imi bat joc?Sau ambele in acelasi timp?Sau ambele dar pe rand?
Sau poate doar sunt perceput gresit?
Nu...e adevarat...imi bat joc...ma joc...ambele...concomitent sau pe rand...O fac...
Intrebarea e : de ce o fac?
Pentru ca incerc sa dovedesc ceva?
Pentru ca imi face placere?
Pentru a ma razbuna?
Pentru ca asa sunt eu?
Sau pentru a ma proteja?
Asta e prima intrebare!
A doua ar fi : imi bat joc tot timpul sau dau uneori?

Ah,si inca una : ma poate judeca cineva pentru asta?




5 comentarii:

bebitza spunea...

Si pana la urma...tu te joci sau iti bati joc?
Sau nici u nu sti?

Morfeu spunea...

Imi raspunzi la intrebari cu intrebari?

Alya spunea...

Iti zic eu...je joci si iti bati joc. Ca sa dovedesti ca poti, pentru ca iti place sa o faci, pentru a te razbuna, pentru a te proteja de ceea ce ti-au facut persoanele din cauza carora ai ajuns sa iti doresti sa te razbuni. Tu nu esti asa, adevaratul TU, este doar o faza. D'aia am sa zic ca nu te joci sau iti bati joc mereu.
Si ca sa raspund la toate intrebarile: nu are dreptul nimeni sa te judece, cu atat mai putin eu, dar avem dreptul la opinie. ;)
Gata..acum ai toate raspunsurile:P

Anonim spunea...

nimeni nu te poate judeca.in fond cine suntem noi sa judecam pe altii.are altcineva grija de noi.tu esti singurul care poate judeca,analiza si intr-un final...verdictul.constiinta si ego-ul tau te va ajuta sa echilibrez balantza personalitatii tale.ceea ce vrei,ceea ce cauti,ceea ce ai.tu esti singurul judecator al faptelor tale,si tot tu esti sigurul car poate intui si urmarile...

Anonim spunea...

Nimeni nu poate judeca pe cineva dupa cum gandeste atunci cand sufera.

Urasc sa spun asta din propria-mi experienta insa pretuieste-l pe cel la care tii. Caci persoana ta se defineste in functie de cat de multe persoane iubesti si care te iubesc la randul lor. Punct!