duminică, octombrie 26, 2008

Comentariu anonim

Al 3-lea :

Iubirea doar un sentiment...

Imi e dor să ma lase viata să zâmbesc fara umbre.Imi e dor să cred ca pot să privesc soarele fără să mă orbeasca, mi-e dor să vorbesc fără ca propriile-mi cuvinte să mă doara!Imi este dor de muzica valurilor desi inca ii mai port vuietul in inima…si-atunci…cum imi poate fi dor de ceva ce e in mine?!…mi-e dor de inima mea si o tot caut, in munti, in ceruri, in mari… cred ca refluxul mi-a furat inima si valurile…le-a scufundat,le-a ascuns in mii si mii de scoici, sa le gaseasca pescarii mai sarmani ca mine...Intr-un gand mi-e dor de viată!Cândva credeam că pot să plec în mine cu idei noi şi să descopăr că pot să zbor suficient de sus încât să raman o fiinţă umană. Apoi am înţeles că doar păsările pot zbura. Restul e doar închipuire.Sunt doar culori care pictează sentimentele şi propriile ganduri.Dar în spatele cerului albastru nu stă intotdeauna raiul…

Niciun comentariu: